1. Produsele returnate trebuie să fie in aceeasi stare in care au fost primite.
2. Returul se face cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie in original si toate documentele cu care a fost livrat produsul.
3. Produsul trebuie sa fie insotit de eventualele accesorii cu care a fost livrat.
4. Daca au fost achizitionate mai multe produse / dedurizatoare de acelasi fel si Cumparatorul doreste sa le returneze pe toate, doar unul trebuie desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
5. Nu sunt acceptate produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice etc.
6. In cazul in care in coletul de retur se constata ca sunt alte produse decat cele completate in formularul de retur de mai jos, preluarea acestora va fi refuzata.
7. Returul produsului se va face printr-o firma de curierat (ex: Fan Courier, Urgent Cargus, NEMO) la adresa Str. Zizinului, Nr. 110, Brasov, CP 500407 (firma SC AKRO SRL) in atentia departamentului tehnic, telefon 0268413180. Costul livrarii coletului pentru retur este in sarcina clientului.
8. Persoanele fizice pot returma produsul in termenul legal de 14 zile calendaristice de la receptionare. Costul livrarii returului este in sarcina clientului.
Daca ati cumparat pentru scopurile firmei (in comanda ati introdus CUI), nu mai sunteti consumator, ci intermediar. Din acest motiv, conform prevederilor legale, nu aveti dreptul la returnarea produselor in 14 zile calendaristice.
9. In cazul in care coletul ajunge la dumneavoastra deteriorat din cauza transportului, nu il acceptati. Daca veti prelua un colet deteriorat si veti gasi produsele deteriorate, aveti obligatia sa luati legatura cu firma de transport care a livrat coletul in cel mult 24 ore de la livrare pentru intocmirea unui proces verbal de daune.
10. Trebuie sa verificati continutul coletului. In cazul in care coletul nu este complet, este obligatoriu sa ne comunicati acest lucru in termen de maxim 3 zile de la preluarea acestuia. Reclamatiile ulterioare nu vor fi luate in considerare.
Observatie: Fiecare colet va avea un formular de retur in original. Acest formular trebuie completat si pus in coletul de retur.
Pentru intrebari, neclaritati, va rugam, contactati-ne.